در سال جهش تولید با مشارکت مردم:

چهارمین همایش ملی اقتصاد ایران به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 11 May 2024
  • کد خبر: 1910288
  • 2095

چهارمین همایش ملی اقتصاد ایران به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد

در سال جهش تولید با مشارکت مردم:

چهارمین همایش ملی اقتصاد ایران به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد

         به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، چهارمین همایش ملی اقتصاد ایران در روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 در سالن‌های اجتماعات فردوسی و باقرالعلوم(ع) دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشکده علو انسانی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر امیرمنصور طهرانچیان معاون پژوهشی و فرهنگی دانشکده علوم اقتصادی و اداری با اعلام این خبر افزود: در تیر 1402، برگزاری چهارمین همایش ملی اقتصاد ایران با هدف تبادل و به اشتراک‌گذاشتن آخرین یافته‌های علمی-پژوهشی، نگرش و ارایه تحلیل‌های علمی در خصوص فرصت‌ها و چالش‌های فرا روی اقتصاد ایران به تصویب اعضای هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه مازندران رسید.

        دکتر طهرانچیان با اشاره به این‌که 155 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال گردید، اظهار داشت: دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در آیین افتتاحیه این همایش، پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله) بر اهمیت جهش تولید و اولویت آن در پژوهش، سیاست‌گذاری و اجرا و نیز مشارکت مردم در تحقق شعار سال تاکید کرد.

       در این همایش، دکتر علی‌حسین صمدی، عضو هیات علمی دانشگاه شیراز به عنوان سخنران کلیدی، سمینار علمی- تخصصی خود را با عنوان" اینرسی نهادی" ارایه نمود. هم‌چنین کلیه مقالات شفاهی توسط نویسندگان در چهار پانل"اقتصاد پولی و بازارهای مالی"، "اقتصاد بخش عمومی و مدل‌سازی"، "انرژی و اقتصاد بین‌الملل" و "توسعه اقتصادی و کشاورزی" در سالن‌های فردوسی و باقرالعلوم(ع) دانشکده علوم انسانی و اجتماعی ارایه شدند.

      یادآور می‌شود: این همایش که با همت و حمایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران برگزار شد، با پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از استادان پیشکسوت گروه علوم اقتصادی: دکتر احمد جعفری صمیمی، دکتر اسمعیل ابونوری، دکتر نورالدین شریفی، دکتر غلامعلی فرجادی، دکتر احمد برادران هاشمی، دکتر سید فضل ریاضی، دکتر زهرا کریمی و مرحوم دکتر مظفر قنبرزاده(با حضور همسر ایشان) توسط مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیرکل اقتصادی استانداری استان مازندران و مقامات استانی، هیات رییسه دانشگاه مازندران و رییس دانشکده علوم اقتصادی و اداری با اهدای لوح و تابلو فرش تقدیر گردید.

      در چهارمین همایش ملی اقتصاد ایران، دکتر مجید آقایی و دکتر مهدیه رضاقلی‌زاده به‌ترتیب مسوولیت دبیر علمی و دبیر اجرایی همایش را بر عهده داشتند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​