به همت انجمن علمی جامعه‌شناسی دانشگاه مازندران و انجمن جامعه‌شناسی ایران:

همایش "روز علوم اجتماعی" در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 04 Dec 2023
  • کد خبر: 1288848
  • 25599

همایش

به همت انجمن علمی جامعه‌شناسی دانشگاه مازندران و انجمن جامعه‌شناسی ایران:

همایش "روز علوم اجتماعی" در دانشگاه مازندران برگزار شد

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران, همایش"روز علوم اجتماعی" به همت انجمن علمی جامعه‌شناسی دانشگاه مازندران و انجمن جامعه‌شناسی ایران شعبه مازندران، روز یکشنبه ١٢ آذر ١٤۰٢ در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار گردید.

       بر اساس این گزارش، این همایش علمی که به‌مناسبت نکوداشت پدر علم جامعه‌شناسی ایران, زنده‌یاد دکتر غلام‌حسین صدیقی, و با حضور و سخنرانی فرزند ایشان برگزار شد، با استقبال چشمگیر اساتید و دانشجویان همراه گردید.

       گفتنی است که در ابتدای این همایش, دو عضو هیات علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران دکتر محمود شارع‌پور (مدیر شعبه مازندران انجمن جامعه‌شناسی ایران) و دکتر یعقوب فروتن(استاد مشاور انجمن علمی جامعه‌شناسی دانشگاه مازندران) ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در این همایش، مطالبی را درباره ضرورت و اهمیت نکوداشت شخصیت‌های برجسته علمی از جمله زنده‌یاد دکتر صدیقی بیان کردند.

       در ادامه این همایش علمی, تعدادی از دانش‌آموختگان رشته علوم اجتماعی دانشگاه مازندران شامل دکتر محمدمهدی فرزبد، دکتر معصومه محمودیان، دکتر معصومه اشتیاقی، دکتر امیر هاشمی مقدم، نصرت‌السادات طاهرپور و نرگس آذری, مطالبی را در زمینه تجربیات و تأثیرات تحصیلات خویش در رشته علوم اجتماعی در دانشگاه مازندران بیان کردند.

       در پایان این همایش علمی, اعضای انجمن علمی جامعه‌شناسی دانشگاه مازندران به پاس برپایی شکوه‌مند همایش "روز علوم اجتماعی" در دانشگاه مازندران مورد تشویق اساتید و دانشجویان حاضر در این همایش علمی قرار گرفتند.

       خاطرنشان می گردد: این همایش علمی از طریق صفحه مجازی اینستاگرام انجمن علمی جامعه‌شناسی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران نیز به‌طور هم‌زمان و زنده پخش شد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​