با حضور امام‌جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان چالوس در مجلس شورای اسلامی:

مراسم گرامی‌داشت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه در دانشکده میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد

  • 21 May 2023
  • کد خبر: 231118
  • 18847

مراسم گرامی‌داشت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه در دانشکده میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد

 

 

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، مراسم گرامی‌داشت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید داود موسوی امام‌جمعه، دکتر علی قاسمی فرماندار و دکتر محمدعلی محسنی نماینده مردم شهرستان چالوس در مجلس شورای اسلامی، مسوولان و همکاران دانشگاهی در دانشکده میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این مراسم که با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چالوس برگزار گردید، نماینده شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان ضرورت همکاری نهادهای اجرایی و دانشگاه در حوزه میراث فرهنگی و توسعه گردشگری منطقه، با اشاره به پیگیری‌های مستمر دانشکده میراث فرهنگی جهت تامین زمین برای ساخت خوابگاه، بر تخصیص زمین از سوی شهرداری و شورای شهر چالوس در اسرع وقت تأکید کرد.

       افتتاح اولین تور مجازی ایرانگردی چالوس‌گرد، رونمایی از پوستر جشنواره ملی صنایع‌دستی و گردشگری ایرنا - شهرستان چالوس، سخنرانی تخصصی، شاهنامه‌خوانی و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. هم‌چنین در پایان مراسم از فعالان میراث فرهنگی شهرستان چالوس و دانشجویان فعال در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

       یادآور می‌شود: در این مراسم، جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان‌های چالوس و نوشهر و فعالان حوزه میراث فرهنگی منطقه نیز حضور داشتند.