در ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان:

مدال طلای رشته فریزبی به دانشجوی دانشگاه مازندران رسید

  • 18 Jul 2023
  • کد خبر: 571517
  • 54816

مدال طلای رشته فریزبی به دانشجوی دانشگاه مازندران رسید

در ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان:

مدال طلای رشته فریزبی به دانشجوی دانشگاه مازندران رسید

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، ششمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر به میزبانی دانشگاه‌ صنعتی اراک و دانشجویان پسر به میزبانی دانشگاه‌ اراک با حضور حدود 100 دانشگاه از سراسر کشور برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های مختلفی از دانشگاه مازندران در بخش پسران و دختران برگزار شد، معین کریمی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ورزشی این دانشگاه با مربیگری امید فرتاش و سرپرستی رضا محمدپور، موفق به کسب مدال طلا در رشته فریزبی در ماده دروازه دقت گردید. تیم فریزبی پسران دانشگاه نیز در این مسابقات از بین 28 تیم شرکت‌کننده به مقام سوم دست یافت.

       هم‌چنین فاطمه دهپاسی ورزشکار دختر دانشگاه مازندران و دانشجوی ارشد رشته تربیت بدنی، در ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی از بین 68 دانشجوی شرکت‌کننده در رشته هفت‌سنگ مهارتی، موفق به کسب مقام چهارمی این مسابقات گردید.

         یادآور می‌شود: در این رویداد که از تاریخ 22 تا 26 تیر 1402 در 7 رشته هندپلو، دوچرخه سواری، طناب‌زنی، آمادگی جسمانی، دارت، فریزبی، هفت سنگ مهارتی برگزار شد، دکتر علی‌اکبر ایزدی‌فرد معاون دانشجویی، ناصر فلاحتی مدیر دانشجویی و دکتر مرتضی دوستی مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران، دکتر فریده علیزاده سرپرست تیم‌های ورزشی دانشجویان دختر و محمد رمضان‌نژاد، رضا محمدپور و سهراب قدیمی سرپرستان دانشجویان پسر، کاروان دانشجویان ورزشکار دانشگاه مازندران را همراهی کردند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​