در آستانه انتخابات ریاست جمهوری صادر شد:

دعوت مشترک رییس دانشگاه مازندران و مسوول نهاد نمایندگی از آحاد مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

  • 26 Jun 2024
  • کد خبر: 2214339
  • 172

دعوت مشترک رییس دانشگاه مازندران و مسوول نهاد نمایندگی از آحاد مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری صادر شد:

دعوت مشترک رییس دانشگاه مازندران و مسوول نهاد نمایندگی از آحاد مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و حجت‌الاسلام دکتر سید باقر حسینی کریمی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیام مشترکی، از عموم مردم شریف ایران به‌ویژه جامعه دانشگاهی مازندران جهت حضور حداکثری در انتخابات 8 تیر 1403 دعوت کردند.

        متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

       ایران اسلامی در این ایام با توجه به شهادت رییس‌جمهور مکتبی و خدوم و یاران عزیزش، دیگر بار در معرض امتحانی الهی و سرنوشت‌ساز قرار دارد. انتخابات ریاست جمهوری که با هدف واگذاری زمام هدایت کشور در تمام حوزه‌های مدیریتی، با توجه به اثرات درون‌مرزی و برون‌مرزی آن، نیاز به نقش‌آفرینی همه آحاد جامعه به‌خصوص گروه‌های مرجع دارد. دانشگاهیان و جامعه نخبگانی کشور که شامل طیف عظیمی از اساتید، دانشجویان، یاوران علمی و پژوهشگران فرهیخته و بصیر است، باید برای شکل‌گیری یک انتخابات حماسی و غرورآفرین تلاش نمایند.

       بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در این برهه حساس و تاریخ‌ساز ، بسیار مهم و راهگشاست. هم‌چنین منطبق‌بودن شاخص‌های رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی با مبانی الهی و آرمان‌های امامین انقلاب برای دست‌یابی به جامعه مطلوب در گام دوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

       8 تیر، روز تجلی هم‌دلی و هم‌زبانی و حضور باشکوه ملت غیور ایران و خلق حماسه‌ای دیگر است که هم‌چون همیشه، انتخابات را به‌عنوان نماد مشروعیت و مقبولیت نظام به جهانیان بشناسانیم و نشان دهیم که انقلاب شکوهمند اسلامی را در همه حال از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

       بدون تردید، حضور آگاهانه شما مردم فهیم و بابصیرت در صحنه انتخابات، سهیم‌شدن در سرنوشت کشوری است که هر گوشه از خاکش رنگ و بوی ایثار و ولایت‌مداری دارد. ملت بزرگ ایران در این عرصه مهم و آزمون خطیر نیز به مانند دیگر عرصه‌ها با حضور حداکثری، برگ زرینی دیگر در تاریخ افتخارات این انقلاب رقم خواهند زد.

        از همه ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان دانشگاه بزرگ مازندران دعوت می‌نماییم تا با حضوری پرشور و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری، مسیر آبادانی، پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان هموارتر گردد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران