در راستای تحقق دانشگاه پیشرو صورت پذيرفت:

تقدیر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از کارشناسان پژوهشی

  • 10 Jan 2024
  • کد خبر: 1456621
  • 19124

تقدیر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از کارشناسان پژوهشی

       به گزارش روابط عمومي دانشگاه مازندران، دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در نشستی صمیمی با کارشناسان ستادی معاونت، کارشناسان پژوهشی دانشکده‌های تابعه و کارشناسان کتابخانه مرکزی که در روز چهارشنبه 20 دی ماه 1402 در سالن سازمان مرکزی برگزار گردید، از فعالیت‌های آنان در راستای توسعه امر پژوهش و فناوری تقدیر کرد.

       بر اساس این گزارش، دکتر قاسمی در این نشست با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه معاونت پژوهشی در یک‌سال گذشته به‌ویژه در راستای حذف کاغذ و الکترونیکی‌شدن فرآیندها، گفت: این مهم، بدون همراهی کارشناسان پژوهشی دانشکده‌ها میسر نمی‌شد. 

        دکتر قاسمی با تاکید بر اینکه در ابتدای مسیری تازه و راه‌اندازی سامانه اطلاعات پژوهشی ژیرو، وجود برخی مشکلات طبیعی است، ابراز امیدواری کرد که با صبوری و همکاری همه دست‌اندرکاران اعم از اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشی، این ایرادات به مرور برطرف گردیده و گام مهمی در جهت تحقق دانشگاه سبز برداشته خواهد شد.

      معاون پژوهشی دانشگاه در ادامه از تلاش‌های ارزشمند مدیران و کارشناسان ستادی معاونت پژوهش و فناوری در پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت تقدیر و تشکر کرده و تصریح کرد: دستاوردهای محقق‌شده، حاصل کار گروهی و تلاش و همت کلیه مجموعه معاونت است و ما پذیرای نقدهای سازنده‌ای که باعث رشد و تعالی مجموعه می‌شود هستیم.

     در ادامه این نشست، نقطه نظرات شرکت‌کنندگان در جلسه مطرح گردید و به پرسش‌های طرح‌شده از سوی برخی از کارشناسان پاسخ داده شد.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی