هم‌زمان با فرا رسیدن روز بزرگ‌داشت شهدا انجام شد:

تجلیل هیات رییسه دانشگاه مازندران از فرزندان شهید همکار و دانشجو

  • 12 Mar 2024
  • کد خبر: 1729533
  • 22122

تجلیل هیات رییسه دانشگاه مازندران از فرزندان شهید همکار و دانشجو

هم‌زمان با فرا رسیدن روز بزرگ‌داشت شهدا انجام شد:

تجلیل هیات رییسه دانشگاه مازندران از فرزندان شهید همکار و دانشجو

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن 22 اسفند، بزرگ‌داشت شهدا، هیات رییسه دانشگاه مازندران به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا، از فرزندان شهید همکار و دانشجو تجلیل کردند.

       بر اساس این گزارش، در این برنامه که در روز سه‌شنبه 22 اسفند 1402 به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و مشارکت امور شاهد و ایثارگر دانشگاه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد، دكتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، با تاکید بر این‌که تجليل از خانواده‌های شهدا باید به‌ یک سنت تبدیل شود، افزود: بازخوانی پرونده رشادت و ایثار شهدا و صبر و شکیبایی خانواده معظم ایشان، به ما یادآوری خواهد کرد که اعتلای امروز ایران و نظام اسلامی، مدیون چه رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی است و ما امروز باید ضمن ترویج فرهنگ غنی شهادت در بین جوانان و دانشجویان، با الگوپذیری از مسیر و سیره شهدا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب کوشا باشیم.

      در ادامه این مراسم، معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی، امور دانشجویی، پژوهش و فناوری نیز در سخنان‌شان بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌های ترویج این فرهنگ در دانشگاه، مطالبی را بیان داشتند. مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز به تشریح برخی از آیین‌نامه‌های اجرایی در جهت خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا پرداخت و خواستار مشارکت همه ارکان دانشگاه در این مسیر شد.

     هم‌چنین برخی از فرزندان شهدا نیز در این مراسم به بیان نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خویش پرداختند.

     یادآور می‌شود: در پایان این مراسم، اعضای هیات رییسه دانشگاه مازندران با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از فرزندان شهید همکار و دانشجوی دانشگاه تجلیل کردند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران