با هدف کیفیت‌‌بخشی برگزاری آزمون‌های سراسری انجام شد:

برگزاری چهارمین جلسه ستاد استانی آزمون سراسری در دانشگاه مازندران

  • 07 Jul 2024
  • کد خبر: 2272681
  • 2801

برگزاری چهارمین جلسه ستاد استانی آزمون سراسری در دانشگاه مازندران

با هدف کیفیت‌‌بخشی برگزاری آزمون‌های سراسری انجام شد:

برگزاری چهارمین جلسه ستاد استانی آزمون سراسری در دانشگاه مازندران

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در چهارمین جلسه ستاد استانی آزمون سراسری که به منظور برگزاری نوبت دوم آزمون تشکیل شد، بر لزوم ارتقا و کیفیت بخشی بیش از پیش در برگزاری آزمون‌های سراسری تاکید شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در این جلسه با گرامی‌داشت حضور غرورانگیز ملت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بدون تردید، این حضور نشانگر اعتقاد مردم به نظام است و همه ما باید برای پیشبرد اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با رییس جمهور منتخب همکاری نماییم.

        دکتر علی‌نژاد با بیان این‌که آزمون‌ها به لحاظ کیفیت و امنیت از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند، ادامه داد: باید با کار جمعی هم‌دلانه در دو بخش حفاظت و اجرا، اعتماد عمومی داوطلبان و خانواده‌های‌شان را حفظ و ارتقا بخشیم.

       دکتر رحمت عباس‌نژاد سرستی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و دبیر ستاد استانی نیز گزارشی از فعالیت‌های بخش اجرا در نوبت اول آزمون سراسری ارایه و خاطرنشان کرد: صدور ابلاغ برای ناظران اجرایی در کلیه حوزه‌های امتحانی، نشان‌دهنده اهمیت نظارت در این بخش است که در نوبت دوم نیز اجرا خواهد شد.

       دکتر همت‌الله رورده مسوول حفاظت آزمون استان نیز در بیاناتی از زحمات و همکاری‌های همیشگی نیروی انتظامی استان تقدیر و خاطرنشان کرد: بخش حفاظت با حضور در شورای تامین استان، کلیه تمهیدات حفاظتی را در بالاترین سطح ممکن، برنامه‌ریزی می‌نماید.

       در ادامه این نشست که به‌منظور هم‌افزایی، هماهنگی و آمادگی هرچه بهتر حوزه‌های آزمون در استان برگزار شد، اعضای ستاد بر لزوم رعایت کلیه قوانین و برقراری شرایط مطلوب و آرامش بخش برای داوطلبان کنکور تاکید کردند.

       یادآور می‌شود: نوبت دوم آزمون سراسری  21 و 22 تیر 1403 برگزار خواهد شد

.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​