با هدف انتخاب دبیر مجمع انجمن‌های علمی دانشگاه صورت گرفت:

برگزاری نشست مجمع انجمن‌های علمی جدید دانشگاه مازندران

  • 08 Oct 2023
  • کد خبر: 1055785
  • 50366

برگزاری نشست مجمع انجمن‌های علمی جدید دانشگاه مازندران

با هدف انتخاب دبیر مجمع انجمن‌های علمی دانشگاه صورت گرفت:

برگزاری نشست مجمع انجمن‌های علمی جدید دانشگاه مازندران

          به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست مجمع انجمن‌های علمی جدید با حضور دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در روز چهارشنبه 12 مهر 1402 در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این جلسه که 37 دبیر انجمن علمی در آن حضور داشتند، در خصوص وضعیت فعلی انجمن‌ها و راه‌کارهای بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های انجمن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

     دکتر علویان در این نشست ضمن تبریک به دبیران انجمن‌های علمی بابت پذیرش این مسوولیت مهم، اذعان داشت: این رویداد، فرصتی است تا شما بتوانید هم خود را به اثبات برسانید و هم در روند پیشبرد اهداف دانشگاه سهیم باشید.

       معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان این‌که شما دبیران انجمن‌ها، مدیران آتی جامعه اسلامی ایران خواهید بود، از آن‌ها خواست تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت دانشگاه و جامعه، در بهبود وضعیت آن کوشا باشند.

       دکتر مهران رضایی مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در این نشست به تشریح وضعیت انجمن‌های علمی و سوابق، فعالیت‌ها و دست‌آوردهای آن در سال‌های گذشته به‌ویژه در سال 1401 و کسب مقام‌ در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت پرداخت و اظهار داشت: امیدواریم که با همت جوانان نخبه ما، این دست‌آوردها در سال جدید نیز ادامه یابد.

       در ادامه، دکتر عنایتی رییس اداره امور اجتماعی دانشگاه ضمن قدردانی از حضور موثر دانشجویان در انتخابات انجمن‌های علمی، و نیز مسوولیت‌پذیری دبیران انجمن‌ها جهت شرکت در این نشست، اظهار امیدواری کرد با شور و اشتیاقی که در دبیران جدید انجمن‌های دیده می‌شود، شاهد سالی پربار از جهت فعالیت‌های علمی و فرهنگی همراه با ابتکارات و نوآوری باشیم.

     یادآور می‌شود: در انتهای جلسه، انتخابات شورای اجرایی مجمع انجمن‌ها و نیز انتخاب دبیر مجمع برگزار شد که پس از شمارش آرا و انتخاب شورای اجرایی و انتخابات داخلی شورای اجرایی، مرتضی آقاجان‌پور چمنی دانشجوی رشته فناوری معماری به مدت یک سال به عنوان دبیر مجمع انجمن‌های علمی برگزیده شد. جلسه با اهدای احکام دبیران انجمن‌های علمی پایان یافت.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی​​​​​​​