در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج انجام شد:

برگزاری ضیافت اندیشه یاوران علمی دانشگاه مازندران

  • 08 Aug 2024
  • کد خبر: 2366057
  • 1810

برگزاری ضیافت اندیشه یاوران علمی دانشگاه مازندران

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج انجام شد:

برگزاری ضیافت اندیشه یاوران علمی دانشگاه مازندران
​​​​​​​
       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، طرح ضیافت اندیشه دانشگاه با حضور حدود 75 نفر از کارمندان(یاوران علمی) دانشگاه از تاریخ نهم تا دوازدهم مرداد 1403 در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج _حضرت علی بن موسی الرضا(ع)_ برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در روز اول و مراسم افتتاحیه این طرح دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران ضمن خیرمقدم به کارمندان دانشگاه، گزارشی از روند اجرای امور دانشگاه در موضوعات عمرانی، پژوهشی و فرهنگی ارایه کرد و در ادامه حجت‌الاسلام دکتر سیدباقرحسینی کریمی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران، ضمن خیرمقدم، بر حفظ معنویت و استمرار آن در سال جدید کاری تاکید و اظهار امیدواری کرد که شاهد افزایش بهره‌وری مفید فرهنگی باشیم. دکتر معماریانی، دیگر سخنران و مدرس دوره بودند که پیرامون چگونگی برقرای ارتباط با دیگران، مباحث خود را ارایه داد.

       در روز دوم برگزاری دوره، ابتدا دکتر یحیی کامیابی معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه، توضیحاتی در خصوص موضوعات پرسنلی و رفاهی، ارایه و سپس دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران ضمن تشکر از فعالیت و تلاش یاوران علمی در افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه، اظهار امیدواری کرد با ذخیره معنوی کسب شده در مشهد مقدس و امام رضا(ع)، شاهد ارتقای بیشتر این فعالیت‌ها در سال تحصیلی جدید باشیم.

       در ادامه، دکتر سلطانی پیرامون رفتار سازمانی و شناخت شخصیت مخاطبان، مباحث مفید خود را ارایه داده که مورد استقبال همکاران شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه قرار گرفت.

       گفتنی است: همه مباحث به‌صورت مجازی نیز ارایه می‌شده که تعدادی از همکاران شرکت داشتند. ضمنا در هر دو روز به خاطر مناسبت‌ها(شهادت امام سجاد(ع) و ماه محرم، از مرثیه‌‌سرایی میثمی - مداح اهل بیت(ع) - بهره برده شد.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران