به همت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران انجام شد:

برگزاری دومین رویداد آموزشی- انگیزشی کوک‌شو در دانشگاه مازندران

  • 16 Dec 2023
  • کد خبر: 1328961
  • 51741

برگزاری دومین رویداد آموزشی- انگیزشی کوک‌شو در دانشگاه مازندران

به همت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران انجام شد:

برگزاری دومین رویداد آموزشی- انگیزشی کوک‌شو در دانشگاه مازندران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه به منظور هم‌افزایی و انتقال تجارب تخصصی دومین رویداد آموزشی انگیزشی را در دانشگاه مازندران برگزار کرد.

       بر اساس این گزارش، به دنبال استقبال دانشجوبان و علاقه‌مندان فناوری از برگزاری اولین رویداد آموزش- انگیزشی کسب و کار تحت عنوان کوک‌شو در سال 1401 مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه مازندران دومین رویداد کوک‌شو را در آذر 1402 در روز پنج‌شنبه 23 آذر 1402 در سالن آمفی‌تئاتر و سالن ورزشی حضرت قائم(عج) دانشکده علوم ورزشی دانشگاه مازندران برگزار کرده است.

        در این رویداد، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان حوزه کسب و کار در کنار یک‌دیگر با مفاهیم کارآفرینی و نوآوری به صورت‌ - حضوری در سه کارگاه آموزشی و هفت مسابقه فناورانه کسب و کار طراحی شده در قالب هشت تیم 5 نفره - آشنایی پیدا کردند که این موضوع به نوعی باعث ترویج و اشتراک‌گذاری دانش و مهارت‌های‌شان نیز کمک شایانی خواهد نمود. دست‌آورد چنین رویدادهایی، ایجاد مدیریت دانش بین افراد و تیم‌ها و انتقال تجارب فناوری می‌باشد که می‌تواند راه‌گشای چالش‌های کسب و کارهای نوپا را فراهم نماید.

روابط عمومی دانشگاه مازندران