با حضور مسوولان استانی، صنایع مشارکت‌کننده، مسوولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و دانشجویان انجام شد:

برگزاری آیین تجلیل از مشارکت‌کنندگان سومین دوره طرح کوآپ و اولین دوره مدرسه تابستانه کسب و کار دانشگاه مازندران

  • 11 Nov 2023
  • کد خبر: 1204723
  • 46346

برگزاری آیین تجلیل از مشارکت‌کنندگان سومین دوره طرح کوآپ و اولین دوره مدرسه تابستانه کسب و کار  دانشگاه مازندران

با حضور مسوولان استانی، صنایع مشارکت‌کننده، مسوولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و دانشجویان انجام شد:

برگزاری آیین تجلیل از مشارکت‌کنندگان سومین دوره طرح کوآپ و اولین دوره مدرسه تابستانه کسب و کار  دانشگاه مازندران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین تجلیل از مشارکت‌کنندگان سومین دوره طرح کوآپ و اولین دوره مدرسه تابستانه کسب‌‍وکار با حضور مسوولان استانی، صنایع مشارکت‌کننده، مسوولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و دانشجویان در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم ریاضی برگزار گردید.

       بر اساس این گزارش، در این آیین دکتر حجت غنودی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به حاضران در این مراسم، به تشریح طرح کوآپ و مدرسه تابستانه کسب‌وکار پرداخت و گزارشی از اجرای این دو طرح و دست‌آوردهای آن ارایه کرد.

       دکتر غنودی با بیان الگوهای متنوع تعامل بین دانشگاه و صنعت، طرح کوآپ را از جمله طرح‌های موفق با هدف رفع دغدغه اشتغال دانشجویان و تامین منابع انسانی کارآمد دانست و اظهار داشت: طبق پایش و نظرسنجی صورت‌گرفته از دانشجویان حاضر در این طرح، بسیاری از دانشجویان مشارکت‌کننده علی‌رغم پایان دوره ۸ ماهه، همکاری خود را با شرکت‌های صنعتی ادامه داده‌اند.

       مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه با اشاره به برگزاری اولین دوره مدرسه تابستانه کسب‌وکار دانشگاه مازندران، هدف از افتتاح این مدرسه، ارتقا سطح دانش مشارکت‌کنندگان در حوزه کسب‌وکار و افزایش مهارت‌های لازم در این حوزه دانست و ابراز امیدواری کرد در سال آینده بتوانیم از ظرفیت این مدرسه برای مهارت‌آموزی دانشجویان مشارکت‌کننده در طرح کوآپ نیز استفاده کنیم.

       شایان ذکر است: تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره مدرسه تابستانه 41 نفر بود که به فراگیری بیش از 40 ساعت مهارت‌های تخصصی در حوزه کسب‌وکار از جمله: ایده‌پردازی، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، سواد مالی و مهارت‌های نرم پرداختند.

       در ادامه این مراسم، دو تن از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان حاضر در سومین دوره طرح کوآپ به بیان نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی را برای بهبود این طرح ارایه کردند.

       در پایان این آیین، از مشارکت‌کنندگان این طرح از جمله شرکت‌های صنعتی، اساتید راهبر طرح کوآپ، دانشجویان اعزامی و هم‌چنین از نفرات برتر، شرکت‌کنندگان و مدرسان اولین دوره مدرسه تابستانه کسب‌وکار تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​