با حضور دانشگاهیان دانشگاه مازندران انجام شد:

اعلام انزجار دانشگاهیان دانشگاه مازندران به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم غزه

  • 18 Oct 2023
  • کد خبر: 1119746
  • 70582

اعلام  انزجار دانشگاهیان دانشگاه مازندران به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم غزه

با حضور دانشگاهیان دانشگاه مازندران انجام شد:

اعلام  انزجار دانشگاهیان دانشگاه مازندران به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و همدردی با مردم مظلوم غزه

         به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، استادان، دانشجویان و یاوران علمی دانشگاه مازندران همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه در جوار شهدای گمنام پردیس دانشگاه مازندران تجمع کردند.

       دانشگاهیان در این تجمع اعتراض‌آمیز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رفتار رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

      در این تجمع که با برنامه های مختلف انجام شد دکتر حمیدرضا منیری عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به ایراد سخنانی در خصوص فلسطین و مردمان غزه، جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسراییل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه محکوم کرد.

      در ادامه این مراسم که با مداحی یکی از یاوران علمی و شعرخوانی یکی از دانشجویان دانشگاه همراه بود، بسیج دانشجویی دانشگاه با قرائت بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها و رژیم کودک‌کش اسراییل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

     استادان، دانشجویان و یاوران علمی دانشگاه مازندران همچنین با سردادن شعارهای «حیدر حیدر حیدر»، « سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، « لشکر قدس ایران، انتقام انتقام»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «هیهات من الذله» و ... انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی

​​​​​​​