به همت انجمن علمی حقوق و همکاری مرکز پژوهشی مشترک پژوهشگاه قوه قضاییه، دادگستری استان مازندران برگزار شد:

آیین نکوداشت دکتر کیومرث کلانتری با عنوان "بر بلندای بنای داد آگاهی"

  • 13 May 2024
  • کد خبر: 1924306
  • 2190

آیین نکوداشت دکتر کیومرث کلانتری با عنوان

به همت انجمن علمی حقوق و همکاری مرکز پژوهشی مشترک پژوهشگاه قوه قضاییه، دادگستری استان مازندران برگزار شد:

آیین نکوداشت دکتر کیومرث کلانتری با عنوان "بر بلندای بنای داد آگاهی"

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین نکوداشت دکتر کیومرث کلانتری استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی با عنوان "بر بلندای بنای داد آگاهی" در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این مراسم که با ابتکار دکتر مرتضی نجابت‌خواه و دکتر فرهنگ فقیه لاریجانی و به همت انجمن علمی حقوق و همکاری مرکز پژوهشی مشترک پژوهشگاه قوه قضاییه، دادگستری استان مازندران و دانشگاه مازندران و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد، از کوشش‌های دکتر کیومرث کلانتری در طول بیش از سه دهه فعالیت در عرصه آموزش حقوق و تربیت شمار قابل توجهی از حقوق‌دانان، قضات و وکلای دادگستری تقدیر به عمل آمد.

       در این آیین، ابتدا دکتر ابوالحسن شاکری ضمن خیرمقدم به حضار، به بیان ویژگی‌های اخلاقی و علمی دکتر کیومرث کلانتری پرداخت. سپس دکتر مرتضی نجابت‌خواه مدیر گروه حقوق و دبیر مراسم، گزارشی از روند برگزاری آیین مذکور ارایه کرد.

       در ادامه و در بخش نخست این آیین، دکتر وحید براری معاون قضایی رییس‌کل دادگستری استان مازندران در خصوص کوشش‌های دکتر کلانتری در ارتقای سطح علمی دادگستری استان و همکاری با این نهاد مطالبی بیان کرد.

       در بخش دوم، دکتر رجب گلدوست و دکتر حسین غلامی اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و علامه طباطبایی، آخرین یافته‌های حاصل از تحقیقات خود را در حوزه حقوق کیفری و جرم‌شناسی ارایه کردند.

       در بخش سوم، اساتید برجسته حقوق کیفری و جرم‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر علی حسین نجفی ابرندآبادی و حسین میرمحمد صادقی در بیاناتی تلاش‌های چندین ساله دکتر کلانتری را ارج نهادند.

       سپس، دکتر کیومرث کلانتری استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران در بیاناتی از اساتید و برگزارکنندگان مراسم به ویژه دانشجویان فعال در انجمن علمی حقوق تقدیر کرد.

       در انتهای مراسم با اهدای لوح یادبود و هدایایی با حضور خانواده دکتر کلانتری و اساتید دانشکده تقدیر به عمل آمد.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران