با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

آیین اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه‌های کشور در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 20 Jan 2024
  • کد خبر: 1485678
  • 10133

آیین اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه‌های کشور در دانشگاه مازندران برگزار شد

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

آیین اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه‌های کشور در دانشگاه مازندران برگزار شد

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین اختتامیه همایش رابطان فرنمای دانشگاه‌های دولتی کشور با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه مازندران برگزار شد.


فضای مجازی، یکی از فناوری‌های اساسی در مسیر تحول جهان است

       دکتر کلانتری با بیان این‌که امروز ما شفافیت و امکان حکمرانی هوشمند را در مجموعه آموزش عالی و دانشگاه‌ها و در حوزه فرهنگ داریم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پیشران‌های تحول تاریخی در جهان، فناوری بوده است به حدی که هر وقت فناوری‌ها دچار دگرگونی شدند، کل جهان و جوامع بهم ریختند.

      معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف تصریح کرد: یکی از فناوری‌های اساسی که به تعبیر بسیاری از متفکران، اساسا ما را وارد یک جهان جدید کرد مجموعه فناوری‌های حوزه IT و فضای مجازی با تمام ملحقات و لایه‌های آن است که در حال خلق یک جهان جدید و تحول در همه عرصه‌ها است.

       دکتر عبدالحسین کلانتری با بیان این‌که یکی از تحولات عظیم جهان جدید در حوزه فرهنگ است، خاطرنشان کرد: شما مدیران بخش فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌‌ها پرچم‌دار این تحول بزرگ هستید.


​​​​​​​اعطای پایه تشویقی به سرآمدان فرهنگی، ظرفیت استادی را تقویت می‌کند

       دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در این مراسم گفت: با ملحق‌شدن سرآمدان فرهنگی به بخش دریافت پایه تشویقی، استادان زیادی به این عرصه وارد می‌شوند که این را اکنون در دانشگاه مازندران شاهد هستیم.

       دکتر علویان اظهار داشت: نتیجه این امر این شد که ما اولین پایه تشویقی را به یک عضو هیات علمی دانشگاه مازندران که در جشنواره حرکت امتیاز کسب کرد اعطا کردیم که این اتفاق بزرگی است.

       معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خاطرنشان کرد: این چنین حرکت‌ها و اتفاقاتی باعث می‌شود تا ظرفیت استادی شکل بگیرد و هم‌چنین همکاری بیشتر اساتید با دانشجویان را در پی دارد.

      دکتر مرتضی علویان تاکید کرد: وظیفه همه ما جهاد تبیین است و آنچه که ما و سایر دوستان انجام می‌دهیم و اتفاقاتی که می‌افتد باید دیده شود.

روابط عمومی دانشگاه مازندران