در نمازخانه پردیس دانشگاه برگزار شد:

آغاز فرآیند ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران

  • 10 Oct 2023
  • کد خبر: 1075129
  • 53403

آغاز فرآیند ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران

در نمازخانه پردیس دانشگاه برگزار شد:

آغاز فرآیند ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، اولین روز از فرآیند ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه مازندران در نمازخانه پردیس دانشگاه آغاز شد.

       براساس این گزارش، این فرآیند با حضور مسوولان در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به مقام والای شهیدان به صورت رسمی آغاز گردید.

     هم‌چنین در ویژه‌برنامه‌ای که با حضور جمعی از معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیران ستادی و کارشناسان دانشگاه، پیش از آغاز دریافت مدارک و شروع رسمی ثبت‌نام در نمازخانه پردیس دانشگاه انجام شد، حجت‌الاسلام دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر مژگان معمارمقدم مدیر امور آموزشی دانشگاه به بیان سخنان خود پرداختند.

       از جمله فعالیت‌های ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود در این مراسم می‌توان به برپایی غرفه‌های متنوع جهت معرفی و عضوگیری تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، هنری و دینی، مرکز هدایت شغلی، بیمه دانشجویی، جهاد دانشگاهی، مرکز مشاوره و مرکز رشد واحدهای فناور اشاره کرد. هم‌چنین راه‌اندازی ویژه‌برنامه رادیو استقبال در محل اسکان خانواده‌های دانشجویان توسط روابط عمومی دانشگاه و اجرای برنامه‌های متنوع و مصاحبه با مسوولان دانشگاه در حوژه‌های مختلف و پاسخ‌گویی ایشان به سوالات والدین و دانشجویان از دیگر برنامههای جذاب در آیین ثبت‌نام از دانشجویان نو ورود دانشگاه بود.

      یادآور می‌شود: فرآیند ثبت‌نام از 2713 دانشجوی نو ورود دانشگاه(1933 دختر و 780 پسر) با مشارکت حوزه‌های مختلف دانشگاه از جمله معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت اداری، مالی و پشتیبانی، معاونت دانشجویی، اداره حراست، روابط عمومی و ... از روز سه‌شنبه 18 مهر آغاز و تا روز پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ادامه خواهد یافت.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​